mandag 18. februar 2008

Hei, igjen. Nå er det gått ei veke sidan me var på kurs. Har vore travelt opptatt med møter, andre kurs og jobbing ( har de andre merka at møtene har ein tendens til å hopa seg opp på omlag same tidspunkt..:)) så eg har ikkje prioritert å setja meg meir inn i kursmaterialet. Korleis går det med dokke andre?? I morgon skal eg ha ein etterlengta fridag og skal ha ein kosedag i Haugesund saman med døtrene mine: Skal vera med Malin på brudesalong og prøva brudekjole til bryllupet hennar i juni. Det blir gøy!!

2 kommentarer:

lindås sa...

Hei på deg.
Ja,no sit eg på jobb og les bloggen din, er det det kommune betaler for mon tru.Kos deg på byn med døttrene og på brudesalong.Sjølv har eg aldri vore på ein slik salong...
Det er fullt av mannnfolk i kantina som er på årsbefaring, dei har ikkje byrja å sloss enda.

Sinoberia sa...

Det går fremover her,finner mange nye ting hver dag, disken kræsjer vel snart. Virusprogrammet mitt er også utdatert, så jeg håper den holder til jeg får råd til å kjøpe ny! Men artig er det, ja. Ta en titt på den nye flock browseren.